• اطلاعیه ها

    • Dr.Saied Malihialzackerini

      Forum Guidline .......... راهنمای استفاده از تالار گفتگوی روان شناسی سیمیا   ۱۷/۰۹/۰۱

      Our guidelines for Symia Psychology & counseling Forums - SPCF. We welcomes contributions which are original, innovative, authoritative and of interest to the membership of the virtual association. It's also a great way for you to share your knowledge and help others. We aim to publish a variety of contributions ranging from personal reflections on psychological practice to critiques of current topics, innovations in service development, and audit and research studies.We also publish correspondence either regarding articles published within SPCF or around issues of general interest to the membership. We value your contributions to our site and encourage you to use our forums to interact with other members! We also want to make sure that SPCF is a safe and trustworthy source for our global community. Articles submitted to SPCF will be sent to members of the editorial collective for refereeing.Overall, articles must be relevant and of interest to the profession Articles of 1000-2500 words including references are welcomed. If you feel an article longer than 2500 words is justified please state the reasons in an accompanying letter and these will be considered by the reviewer. To help us with this goal please ensure your posts are: Friendly To maintain a safe, friendly environment on our forums, we ask our members to limit their comments to courteous and respectful language at all times. Any posts that include sexually explicit comments, hate-speech, prejudiced remarks, or profanity will be removed. We also reject posts that advocate or describe participation in illegal activities and those containing graphic descriptions of death, injuries or violent criminal acts. We only publish posts written by our members . Relevant to psychologists Keep your forum posts relevant and helpful to psychologists. Please don’t include personally insulting language, smear campaigns, or any personal opinions about political, ethical, religious, or wider social issues. If you have a question or comment for SPCF about our forums moderation policies or there is an issue with your account, you can contact us. Non-commercial SPCF association is intended to provide advice for psychologists. Posts that are being offered in exchange for personal gain, such as gifts, services, or money, will be removed. We reserve the right to reject specific content for any reason. Links to external websites, such as advertising sites or personal blogs, that are not relevant to the topic and are used purely for promotional purposes will be removed. We reserve the right to reject any URL for any reason. Survey requests, polls, or requests for research, as well as any spam will also be removed. If you suspect a post is fraudulent, please use contact us to submit your report. SPCF reserves the right to remove any content (links, text, or images) we deem inappropriate. If any member violates any of the above guidelines, we reserve the right to ban the individual from further participation in the SPCF Community.                راهنمای ثبت نام  و استفاده از تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا تالار گفتگو کاربران گرامی سایت انجمن روان شناسی سیمیا تقاضا می شود قبل از ورود به صفحه تالار گفتگو، متن زیر را به دقت مطالعه نمایند. برای فعالیت در تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا ابتدا باید عضو سایت شده و یا درصورت ثبت نام وارد سایت شوید. نحوۀ عضویت در تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا برای استفاده از تالارهای گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا، ابتدا باید عضو سایت اصلی انجمن روان شناسی سیمیا شوید.( چنانچه قبلا در سایت ثبت نام کرده اید، نیازی به ثبت نام مجدد جهت استفاده از تالار گفتگو وجود ندارد و با همان نام کاربری و رمز عبور سایت اصلی می توانید به تالار گفتگو وارد شوید.) 1-   روی دکمه ثبت نام در نوار مشکی سمت چپ بالای صفحه انجمن کلیک کنید 2-   فرم ثبت نام را تکمیل کنید a.     ادرس ایمیل خود را به انگلیسی و دقیق بنویسید b.     یک کلمه عبور (رمز) دلخواه تعریف کنید c.      مقطع تحصیلی فعلی را در میزان تحصیلات وارد کنید d.     سایر خانه ها را تکمیل کنید.   3-   پس از حداکثر چند دقیقه یک نامه جهت تأئید شما به ایمیل تان ارسال می شود. دقت کنید اگر ایمیلی نیامد (بطور قطع ایمیل را اشتباه نوشته اید) وبا دفتر انجمن تماس بگیرید . 4-   حداکثر دو روز بعد از ثبت نام ، نامه ای از مدیر سایت برای شما ارسال می شود که ثبت نام شما تأئید شده و می توانید بعنوان کاربر وارد سایت شوید. راهنمای استفاده از تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا جهت ورود به تالار گفتگو، بر روی عبارت سفید رنگ «وارد شوید» در بالای سمت چپ تمامی صفحات سایت کلیک کنید .  سپس با کلیک بر روی لینک مربوط به خود وارد تالار مورد نظر شوید.   در صفحه باز شده فهرست تمامی انجمنهای موجود را ملاحظه می کنید که به تفکیک مقاطع تحصیلی و گروههای درسی قرار گرفته است. هریک از کاربران به تناسب مقطع و گروه تحصیلی خود وارد تالار مورد نظر خود شوند. کاربران می توانند سوالات خود را در هر زمینه ای مربوط به تالار خود بیان کنند و یا به سایر سوالات سایر کاربران پاسخ دهند. لازم به ذکر است که تمامی فعالیتهای کاربران پس از تأیید مدیر سایت انجمن روان شناسی سیمیا نمایش داده خواهد شد و پس از ایجاد بحث و یا پاسخ به بحثی توسط کاربران، بلافاصله بحث و پاسخ مربوطه نمایش داده نخواهد شد. این اطمینان به تمامی کاربران داده خواهد شد که در کمترین زمان ممکن به تأیید فعالیتهای در چارچوب قوانین انجمن اقدام خواهد شد. آشنایی با ایجاد پرسش و پاسخ در تالارهای گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا
      قبل از ورود به سایت، کاربران تنها قادر به مطالعه پرسش و پاسخها خواهند بود.
      کاربرانی که عضو سایت شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ورود موفق به سایت داشته اند، قادر به فعالیت در تالار گفتگو خواهند بود.
      برای پاسخ و مشارکت در یک بحث موردنظر، کافیست به تالار و بحث مربوطه رفته و بروی دکمه پاسخ به بحث کلیک کنید و متن پیام خود را وارد کرده و برروی دکمه ارسال کنید. پاسخ شما پس از تأیید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد. امید است این تالارهای گفتگو نقش مفیدی در کمک به کاربران گرامی سایت انجمن روان شناسی سیمیا ایفا نماید. چهت دریافت راهنمای کاربری دوره ها و کارگاه های الکترونیکی مجازی فایل زیر را دریافت کنید.        E-LearningManual.pdf

245 ارسال در این موضوع قرار دارد

دانشجویان گرامی 

می توانند  جزوه متون روان شناسی به زبان انگلیسی -2-  نسخه پی دی اف و وورد را از همین صفحه دانلود کنند.  

جزوات ترم های قبل مورد تأیید نمی باشد. متن این ترم کاملا جدید می باشد

امتحان بصورت تستی بوده و 18 نمره دارد 

هر دانشجو موظف است حداقل دو صفحه متن تخصصی روان شناسی (موضوع دلخواه) به زبان انگلیسی را ترجمه کرده  و در همین تالار بار گذاری کند 

ترجمه دانشجویی 2 نمره دارد 

دانشجویان ترجمه ها را حداکثر تا 20 فروردین در تالار بارگذاری کنند. 

ارسال سی دی و پرینت و ایمیل قابل قبول نمی باشد 

 

english2Part1.pdf

 

امتحان تا صفحه 6 ابتدای حرف C   خواهد بود (Burnout)

برگه امتحان 17 نمره و ترجمه 3 نمره است.

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 2/7/2017 در 01:16، دکتر سعید ملیحی الذاکرینی گفته است :

دانشجویان گرامی 

می توانند  جزوه متون روان شناسی به زبان انگلیسی -2-  نسخه پی دی اف و وورد را از همین صفحه دانلود کنند.  

جزوات ترم های قبل مورد تأیید نمی باشد. متن این ترم کاملا جدید می باشد

english2Part1.pdf

 

 

سلام وقت بخیر جناب دکتر ملیحی...لطفا اگر امکان دارد فایل اصلی کاپلان و سادوک را هم آپلود نمایید.ممنون و سپاس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فیل اصلی ۱۵۰ مگابایت است

فلش بیاورید . سر کلاس تقدیم می کنم. 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام روزتون بخیر ...استاد باتوجه به عنوان این فایل آیا در ادامه مطالب فایل دیگری را هم تدریس خواهید کرد؟

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر برسیم این فایل را تمام کنیم ، شاید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 سلام و خسته نباشید

آقای دکتر من حسین پوررضایی هستم گفته بودید بهتون پیامی ارسال کنم تا شما نگاه کنید و ببینید که آیا ثبت نام من کامل هستش یا نه؟

سپاس گذارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

بله کامل است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و عرض ادب 

استاد برای ترجمه علاقمندم راجع به رفتار تقلیدی مقاله ای را ترجمه کنم و راجع به این موضوع بیشتر بدانم ،به نظر شما مقاله زیر برای این موضوع مناسب است؟

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4469457/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بله خوب است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد وقتتون به خیر ...من حدود. دو هفته ی پیش یه متن و ترجمه بارگذاری کردم توی سایت برای فعالیت عملی که فرموده بودین...ولی مطمئن نیستم که جای درستی بارگذاری کردم و به دست شما رسیده وتایید شده یا نه؟چجوری میتونم مطمئن بشم؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

شما عضو تالار هستید و می توانید در کلاس متون دانشجویان کارشناسی فایل خود را همینجا بار گذاری کنید

در واقع تنها مرجع ارزیابی مقاله های دانشجویان همین تالار است 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در Tue Feb 07 2017 در 01:16، Dr.Saied Malihialzackerini گفته است :

دانشجویان گرامی 

می توانند  جزوه متون روان شناسی به زبان انگلیسی -2-  نسخه پی دی اف و وورد را از همین صفحه دانلود کنند.  

جزوات ترم های قبل مورد تأیید نمی باشد. متن این ترم کاملا جدید می باشد

امتحان بصورت تستی بوده و 18 نمره دارد 

هر دانشجو موظف است حداقل دو صفحه متن تخصصی روان شناسی (موضوع دلخواه) به زبان انگلیسی را ترجمه کرده  و در همین تالار بار گذاری کند 

ترجمه دانشجویی 2 نمره دارد 

دانشجویان ترجمه ها را حداکثر تا 20 فروردین در تالار بارگذاری کنند. 

ارسال سی دی و پرینت و ایمیل قابل قبول نمی باشد 

 

english2Part1.pdf

 

 

سلام استاد وقتتون بخیر.دوصفحه ترجمه به صورت دستنویس آماده کردم بایدپی دی اف کنم بفرستم؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام وقت بخیر....لینک ترجمه متن تخصصی روان شناسی با عنوان «شیوع سوء رفتار با کودکان» گذاشته شد. به دلیل محدودیت حجمی در اینجا فایل اصلی در جای دیگر آپلود و آدرس لینک قرار داده شد.

ویرایش شده در توسط Dr.Saied Malihialzackerini
حذف لبنک سایت تبلیغاتی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام حجم فایل 941 کیلو بایت است و سایت فضا و امکان کافی برای بارگذاری دارد. لطفا نسخه ووردی word مطلب خود در همینجا بارگذاری کنید.

از گذاردن لینک های تبلیغی در این سایت جدا خودداری فرمایید

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانشجویان گرامی 

لطفا ترجمه ها را تایپ کرده و در فرمت وورد word در همین تالار بارگذاری (آپلود) کنید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
On 4/5/2018 at 2:34 PM, Dr.Saied Malihialzackerini said:

سلام 

شما عضو تالار هستید و می توانید در کلاس متون دانشجویان کارشناسی فایل خود را همینجا بار گذاری کنید

در واقع تنها مرجع ارزیابی مقاله های دانشجویان همین تالار است 

 

 

من چند وقت پیش متن و ترجمه رو. بارگذاری کردم ولی الان توی تالار نمیبینمش میخواستم ببینم به دست شما رسیده یا نه؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در Fri Apr 06 2018 در 14:39، Fahimehahmadi گفته است :

سلام استاد وقتتون بخیر.دوصفحه ترجمه به صورت دستنویس آماده کردم بایدپی دی اف کنم بفرستم؟؟

 

ترجمه روانشناسی برای تالارگفتگو.docx

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

فایل‌شما درسافت شد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خوب است و ممنون 

لطفا فقط بخش فارسی مقاله خود را بنام خودتان در یکی از تالارهای تخصصی مثلا روانشناسی بالینی نیز بارگذاری کنید تا عموم مردم هم بتوانند از مطالب شما استفاده کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خانم پاکزاد 

لطفا نسخه وورد مقاله ترجمه شده فارسی را نیز بارگذاری کنید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من 2 ماه دیگه باید با تور استانبول به سمیناری در زمینه ترجمه برم . به مقاله ای در زمینه ترجمه و فوت و فن اولیه اش نیاز دارم. میتونم از این فایل استفاده کنم؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ملیکا صمدی .موضوع:اثر خانواده درمانی برروی تعییرات شدت بازی آنلاین فعالیت مغزی در نوجوانان مبتلا به اعتیاد بازی آنلاین

merged_pagesDeleted_pagesDeleted_pagesDeleted_pagesDeleted.pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مقاله خوب است 

لطفا نسخه فارسی را بصورت فایل ووردی هم در این تالار و هم در تالار بازی درمانی بارگذاری کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .وقت بخیر .چشم استاد حتما ارسال خواهم کرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

مهتاب کمالی 

اوتیسم فراتر از نظریه ذهن

utism(1).docx

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

دریافت شد 

در صورت امکان فقط نسخه فارسی را در تالار اوتیسم هم بارگذاری کنید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مریم گیوی غفار     -    ساعت کلاس  11:30  الی  13   

موضوع : تاثیرات ژنتیکی بر رشد بلوغ و ارتباط آن با مشکلات رفتاری 

Genetic_Influences_on_Pubertal_Development.pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 زینب  حیدری

ساعت کلاس:  14  الی  15:30

پاسخ دهي پاداش ناقص در شيزوفرني

10.1016-j.schres.2018.02.057-Impaired-reward-responsiveness-.pdf

shizo-tarjomeh.docx

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

   salam

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ترجمه کلاسی الهام آقایی

4_5958687693457065029.pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خانم خوانین زاده فایل ترجمه شما دریافت شد 

خانم آقایی فایل ترجمه شماهم دریافت شد لطفا نسخه ووردی این فایل را هم در تالار بارگذاری کنید 

در ضمن اگر تصویری در نمایه یا پروفایل شخصی تان بارگذاری کنید بهتر است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در Saturday, April 21, 2018 در 20:41، زینب حیدری گفته است :

 زینب  حیدری

ساعت کلاس:  14  الی  15:30

پاسخ دهي پاداش ناقص در شيزوفرني

10.1016-j.schres.2018.02.057-Impaired-reward-responsiveness-.pdf

shizo-tarjomeh.docx

سلام استاد روزتون به خیر ترجمه خوب بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

https://office.com/getword

 

سلام استاد اين هم كار كلاسي بنده 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد من براي شما چندبار فايل رو فرستادم 

شما دريافت كرديد؟؟

Document (3).pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد صبحتون بخیر من ترجمه خودمو اینجا فرستادم آیا درست ارسال کردم .باتشکر 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

مقاله های خانم حیدری ، مهین دهقان ، عظیمی فر ، اشرف دهقان ، پور رضایی و کیانپور دریافت شد و خوب است

در ضمن خانم مهین دهقان شما به راحتی می توانید متن دستنویس را تایپ کنید و  بجای اسکن دستنوشته ها متن تایپی را ارسال فرمایید 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 سلام استاد وقتتون بخير متن ترجمه شده من براتون ارسال شد؟ممنون میشم نظرتون رو بگید خیلی ممنون

متون.docx

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خانم زارع و خانم صمدی ترجمه دریافت شد 

متشکرم

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد وقتتون بخیر:rolleyes:ریحانه فلاح هستم دانشجوی متون 2 . دانشگاه آزاد کرج 

دوشنبه تایم 11.5 تا 1

 فایل های من راجب رهایی از  استرس کار خیلی جالب و قشنگه.😍

این پایین فرستادم 👇

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قرار بود خودتان متنی را ترجمه کنید این متن ترجمه سپیده امانی است نه شما 

متنی را ترجمه کنید و بصورت فایل وورد ارسال کنید 

در ضمن تصویری در نمایه ات بگذار اگر نتوانستی عکس را به ایمیل symiapsy@gmail.com  ارسال کن تا خودمان اضافه کنیم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چشم استاد🙁میفرستم براتون 🤗ممنون از پاسخگویی تون 🌸⚘

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد وقتتون بخیر اینم فایل من .فقط بی زحمت ببینید باز میشه ؟:unsure:تو word تایپش کردم .

ریحانه فلاح

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خانم فلاح 

فایل شما دریافت شد 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون خانم زرگر 

فایل شما دریافت شد 

لطفا نسخه فارسی را در تالار روانشناسی بالینی  و تالار نوروپسیکولوژی هم بارگذاری فرمایید 

در ضمن اگر تصویری در نمایه تان قرار دهید یا در همین تالار فایل تصویر را ارسال کنید تا در نمایه تان قرار دهیم ممنون می شوم

با تشکر 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون فایل شما دریافت شد 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام و احترام خدمت جناب دکتر ملیحی

 پیرو صحبتی که با شما داشتم، بنده ترجمه ی پرسشنامه تحقیق خودم را با عنوان"پرسشنامه نحوه استفاده اینستاگرام،رفتار،نگرش و و اکنش عاطفی" تهیه نمودم.مطمئنا این ترجمه خالی از اشکال نیست..امیدوارم با راهنمایی و توجه شما ترجمه ام کیفیت بهتری پیدا کند.ممنون از لطف و محبت شما

پرسشنامه اینستاگرام.rar

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام 

خوب است 

ممنون 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد 

متن ترجمه همراه با زبان اصلی را تایپ کردم .

موضوع استرس و فشار روانی است 

متون 2 ساعت کلاس 8 صبح 

شیوا عبدالهی پور

متون 2.docx

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ در 01:16، Dr.Saied Malihialzackerini گفته است :

دانشجویان گرامی 

می توانند  جزوه متون روان شناسی به زبان انگلیسی -2-  نسخه پی دی اف و وورد را از همین صفحه دانلود کنند.  

جزوات ترم های قبل مورد تأیید نمی باشد. متن این ترم کاملا جدید می باشد

امتحان بصورت تستی بوده و 18 نمره دارد 

هر دانشجو موظف است حداقل دو صفحه متن تخصصی روان شناسی (موضوع دلخواه) به زبان انگلیسی را ترجمه کرده  و در همین تالار بار گذاری کند 

ترجمه دانشجویی 2 نمره دارد 

دانشجویان ترجمه ها را حداکثر تا 20 فروردین در تالار بارگذاری کنند. 

ارسال سی دی و پرینت و ایمیل قابل قبول نمی باشد 

 

english2Part1.pdf

 

 

سلام استاد بنده طاهره احمدی هستم دانشجوی تایم 15:45تا 17:15.فایل ترجمه رو فرستادم

تایپ زبان.pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد فایل ترجمه 

زهرا برجسته متون ۲ ساعت ۹:۴۵ تا ۱۱:۱۵

What%20.docx

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام استاد،وقتتون بخیر

من آتاناز سادات ولیعهدی هستم

کلاس متون ۲ دوشنبه ساعت ۲ًتا ۳:۳۰

Depression.pdf

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خانم احمدی و خانم ولیعهدی مقاله های شما دریافت شد 

ولی فایلی که خانم برجسته فرستاده اند خالی است 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Language motorand cognitive development of extremely preterm children:Modeling individual growth trajectories over the first three of life

 

 

Rate of preterm birth, defined by the World Health Organization as a birth that occurs before 37 weeks of gestational age (GA), is about 10–12% in the United States and in Africa, and about 5–9% in Europe and other developed countries (Beck et al., 2010). GA is often used to stratify typologies of preterm children with late (34–36 weeks GA, 60%) and moderate preterm birth (32–33 weeks GA, 20%) being more common, while very preterm (28–31 weeks GA, 15%) and extremely preterm (<28 weeks GA, 5%) representing about one of five preterm births (Goldenberg, Culhane, Iams, & Romero, 2008). Recent results from a multi-site consortium conducting in-depth assessments of the physical and developmental consequences of preterm birth support the notion that GA conveys importantinformation about developmentally regulated changes in the developing fetus (e.g., O’Shea et al., 2009). In particular, for extremely low gestational age (ELGA) newborns, whose survival rate has increased to about 80% in the last 15 years thanks to technological and pharmacological advances, the consequences of their extreme neonatal immaturity on the short- and longer-term developmental competencies are more severe than those observed among children born at later gestational ages (Johnson, Wolke, Hennessy, & Marlow, 2011; Marlow, Wolke, Bracewell, Samara, & EPICure Study Group, 2005; Sansavini, Guarini, & Caselli, 2011). Improving our understanding about the early growth trajectories of language, motor and cognitive development among ELGA children was the principal goal of the present study.

 

رشدزبانی،حرکتی وشناختی کودکان بسیار زودرس مدل سازی خط سیرهای رشد فردی در طی سه سال نخست زندگی

 

 

نرخ تولد زودرس که توسط سازمان جهانی بهداشت به صورت تولدی که قبل از هفته 37 دوره بارداری (GA) رخ می دهد تعریف می گردد، در ایالات متحده آمریکا و آفریقا در حدود 10 الی 12 درصد، و در اروپا و دیگر کشورهای توسعه یافته در حدود 5/9 درصد می باشد (بک و همکاران، 2010). دوره بارداری (GA) اغلب برای طبقه بندی نوع شناسی کودکان زودرس با تولد زودرس اواخر دوره (34 الی 36 هفته از دوره بارداری، 60 درصد) و تولد زو��������������رس دوره میانه 32 الی 33 ه��ته از دوره بارداری، 20 درصد) که شایع تر است به کار می رود در حالی که کودکان زودرس با تولد بسیار زودرس (28 الی 31 هفته از دوره بارداری، 15 درصد) و بغایت زودرس (کمتر از 28 هفته از دوره بارداری، 5 درصد) حدوداً یک پنجم تولد زودرس را نشان می دهند (گلدنبرگ، کولهان، یامس، و رومرو، 2008). نتایج اخیر حاصل از یک کنسرسیوم چند منطقه ای که به انجام ارزیابی های عمیقی در زمینه عواقب جسمی و رشدی تولد زودرس پرداخته اند از این مفهوم پشتیبانی می نمایند که دوره بارداری (GA) اطلاعات مهمی را درباره تغییرات رشدی منظم جنین در حال رشد انتقال می دهد (به عنوان ��ثا��، اوشی و همکاران، 2009). به طور خاص، در نوزادان ELGA، که به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی و دارویی نرخ بقای آن ها در 15 سال گذشته تا حدود 80 درصد افزایش یافته، عواقب ناشی از نارسی شدید نوزادان بر شایستگی های رشدی کوتاه مدت و درازمدت شدیدتر از کودکان متولد شده در دوره های بارداری طولانی تر می باشد (جانسون، ولک، هنسی، و مارلو، 2011؛ مارلو، ولک، بریسول، سامارا، و گروه مطالعاتی EPICure، 2005؛ سانساوینی، گوارینی، و کاسلی، 2011). بهبود شناخت ما ن��بت به خط سیرهای رش�� اولیه زبانی، حرکتی و شناختی در کودکان با دوره بار��اری بغایت کم (ELGA) هدف اصلی مطالعه حاضر می باشد.

 

 

 

To sum, the results of this study support the conclusion that the early linguistic, motor, and cognitive development of

ELGA children differs in important ways from that of FT peers.

On one side, ELGA children show diffuse delays across several domains. On the other side, differences in growth curves are

specific for each domain. Most marked, is the different pattern of growth seen in motor development, such that ELGA children

develop motor skills more slowly than FT peers, showing an increasing delay (i.e., a Matthew effect) which might give rise to an

atypical developmental path. Instead, for language and cognitive skills, ELGA children show consistent delays relative to FT

peers, but their growth rate over time is not so different from that of FT children until the third year. However, language skills

present a peculiar growthcurve, witha greatinter-individual variance which suggests that some ELGAchildren might persistin

their delay, some might gradually recover and some might fall further behind showing later an atypical pattern.به طور خلاصه نتایج حاصل از این مطالعه از این نتیجه گیری پشتیمانی می نماید که رشد اولیه زبان،حرکتی وشناختی‌ کودکان با دوره بارداری بغایت کم به طرقی مهم نسبت به همسالان بر خوردار دوره کامل رشدجنینی آنان متفاوت است.

  از یکسو کودکان با دوره بغایت کم تاخیر پراکنده ای در میان حو��ه های مخ��لف نشان مید��ن��.ازسویی دیگر،تفاوت های موجود در منحنی های رشد مخصوص هر حوزه می باشند.

   نکته بارزتر الگوی مختلف رشدمشاهده شده در رشد حرکتی می باشد به گونه ای که کودکان با دوره باردای بغایت کم مهارت های حرکتی خود را آهسته تر از همسالان برخوردار از دوره کامل رشد جنینی خویش توسعه میدهند که این مساله بیانگر تاخیر فزاینده می باشد که ممکن است که منجر به مسیر رشدی غیر معمول گردد.در عوض برای مهارت های زبانی،شناختی کودکان با دوره بارداری بغایت کم تاخیر همسانی را نشان نسبت به همسالان برخوردار از دوره کامل رشد جنینی خود نشان میدهند اما نرخ رشد آنان در طی زما�� چندان متف��وت از ��رخ رشدکودکان برخوردار از دوره کامل رشد جنینی تا سال سوم نمی باشد با این حال مهارت های ��بان یک منحنی رشدی عجیب و غریبی را عرضه میدارند که دارای تنوع بین فردی وسیعی می باشدکه نشان میدهد برخی از کودکان با دوره بارداری بغایت کم ممکن است در تاخیر خود تداوم داشته باشند.برخی ممکن است به تدریج بهبود یابند و برخی نیز ممکن است باز عقب بمانند که بیانگر یک الگوی غیر معمول می باشد‌

 

فاطمه حسن زاده

شماره دانشجویی:952243832

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر