• اطلاعیه ها

    • Dr.Saied Malihialzackerini

      Forum Guidline .......... راهنمای استفاده از تالار گفتگوی روان شناسی سیمیا   ۱۷/۰۹/۰۱

      Our guidelines for Symia Psychology & counseling Forums - SPCF. We welcomes contributions which are original, innovative, authoritative and of interest to the membership of the virtual association. It's also a great way for you to share your knowledge and help others. We aim to publish a variety of contributions ranging from personal reflections on psychological practice to critiques of current topics, innovations in service development, and audit and research studies.We also publish correspondence either regarding articles published within SPCF or around issues of general interest to the membership. We value your contributions to our site and encourage you to use our forums to interact with other members! We also want to make sure that SPCF is a safe and trustworthy source for our global community. Articles submitted to SPCF will be sent to members of the editorial collective for refereeing.Overall, articles must be relevant and of interest to the profession Articles of 1000-2500 words including references are welcomed. If you feel an article longer than 2500 words is justified please state the reasons in an accompanying letter and these will be considered by the reviewer. To help us with this goal please ensure your posts are: Friendly To maintain a safe, friendly environment on our forums, we ask our members to limit their comments to courteous and respectful language at all times. Any posts that include sexually explicit comments, hate-speech, prejudiced remarks, or profanity will be removed. We also reject posts that advocate or describe participation in illegal activities and those containing graphic descriptions of death, injuries or violent criminal acts. We only publish posts written by our members . Relevant to psychologists Keep your forum posts relevant and helpful to psychologists. Please don’t include personally insulting language, smear campaigns, or any personal opinions about political, ethical, religious, or wider social issues. If you have a question or comment for SPCF about our forums moderation policies or there is an issue with your account, you can contact us. Non-commercial SPCF association is intended to provide advice for psychologists. Posts that are being offered in exchange for personal gain, such as gifts, services, or money, will be removed. We reserve the right to reject specific content for any reason. Links to external websites, such as advertising sites or personal blogs, that are not relevant to the topic and are used purely for promotional purposes will be removed. We reserve the right to reject any URL for any reason. Survey requests, polls, or requests for research, as well as any spam will also be removed. If you suspect a post is fraudulent, please use contact us to submit your report. SPCF reserves the right to remove any content (links, text, or images) we deem inappropriate. If any member violates any of the above guidelines, we reserve the right to ban the individual from further participation in the SPCF Community.                راهنمای ثبت نام  و استفاده از تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا تالار گفتگو کاربران گرامی سایت انجمن روان شناسی سیمیا تقاضا می شود قبل از ورود به صفحه تالار گفتگو، متن زیر را به دقت مطالعه نمایند. برای فعالیت در تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا ابتدا باید عضو سایت شده و یا درصورت ثبت نام وارد سایت شوید. نحوۀ عضویت در تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا برای استفاده از تالارهای گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا، ابتدا باید عضو سایت اصلی انجمن روان شناسی سیمیا شوید.( چنانچه قبلا در سایت ثبت نام کرده اید، نیازی به ثبت نام مجدد جهت استفاده از تالار گفتگو وجود ندارد و با همان نام کاربری و رمز عبور سایت اصلی می توانید به تالار گفتگو وارد شوید.) 1-   روی دکمه ثبت نام در نوار مشکی سمت چپ بالای صفحه انجمن کلیک کنید 2-   فرم ثبت نام را تکمیل کنید a.     ادرس ایمیل خود را به انگلیسی و دقیق بنویسید b.     یک کلمه عبور (رمز) دلخواه تعریف کنید c.      مقطع تحصیلی فعلی را در میزان تحصیلات وارد کنید d.     سایر خانه ها را تکمیل کنید.   3-   پس از حداکثر چند دقیقه یک نامه جهت تأئید شما به ایمیل تان ارسال می شود. دقت کنید اگر ایمیلی نیامد (بطور قطع ایمیل را اشتباه نوشته اید) وبا دفتر انجمن تماس بگیرید . 4-   حداکثر دو روز بعد از ثبت نام ، نامه ای از مدیر سایت برای شما ارسال می شود که ثبت نام شما تأئید شده و می توانید بعنوان کاربر وارد سایت شوید. راهنمای استفاده از تالار گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا جهت ورود به تالار گفتگو، بر روی عبارت سفید رنگ «وارد شوید» در بالای سمت چپ تمامی صفحات سایت کلیک کنید .  سپس با کلیک بر روی لینک مربوط به خود وارد تالار مورد نظر شوید.   در صفحه باز شده فهرست تمامی انجمنهای موجود را ملاحظه می کنید که به تفکیک مقاطع تحصیلی و گروههای درسی قرار گرفته است. هریک از کاربران به تناسب مقطع و گروه تحصیلی خود وارد تالار مورد نظر خود شوند. کاربران می توانند سوالات خود را در هر زمینه ای مربوط به تالار خود بیان کنند و یا به سایر سوالات سایر کاربران پاسخ دهند. لازم به ذکر است که تمامی فعالیتهای کاربران پس از تأیید مدیر سایت انجمن روان شناسی سیمیا نمایش داده خواهد شد و پس از ایجاد بحث و یا پاسخ به بحثی توسط کاربران، بلافاصله بحث و پاسخ مربوطه نمایش داده نخواهد شد. این اطمینان به تمامی کاربران داده خواهد شد که در کمترین زمان ممکن به تأیید فعالیتهای در چارچوب قوانین انجمن اقدام خواهد شد. آشنایی با ایجاد پرسش و پاسخ در تالارهای گفتگوی انجمن روان شناسی سیمیا
      قبل از ورود به سایت، کاربران تنها قادر به مطالعه پرسش و پاسخها خواهند بود.
      کاربرانی که عضو سایت شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود ورود موفق به سایت داشته اند، قادر به فعالیت در تالار گفتگو خواهند بود.
      برای پاسخ و مشارکت در یک بحث موردنظر، کافیست به تالار و بحث مربوطه رفته و بروی دکمه پاسخ به بحث کلیک کنید و متن پیام خود را وارد کرده و برروی دکمه ارسال کنید. پاسخ شما پس از تأیید مدیریت سایت نمایش داده خواهد شد. امید است این تالارهای گفتگو نقش مفیدی در کمک به کاربران گرامی سایت انجمن روان شناسی سیمیا ایفا نماید. چهت دریافت راهنمای کاربری دوره ها و کارگاه های الکترونیکی مجازی فایل زیر را دریافت کنید.        E-LearningManual.pdf

تقوایی

مدیر ارشد
  • تعداد ارسال ها

    176
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    29

آخرین بار برد تقوایی در مهر 10

تقوایی یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره تقوایی

  • درجه
    Roshana

Uncategorized

  • نام
    روشنک
  • نام خانوادگی
    تقوائی
  • جنسیت
    زن / Female
  • مقطع یا میزان تحصیل
    کارشناسی ارشد/ Graduate - Master
  • رشته تحصیلی
    روان شناسی بالینی
  • دانشگاه محل تحصیل
    کارشناسی:دانشگاه آزاد واحد کرج- کارشناسی ارشد:دانشگاه آزاد واحد قزوین

آخرین بازدید کنندگان نمایه

457 بازدید کننده نمایه
  1. مقاله حاضر در زمینه مدل آناتومی عملکردی زبان که در پژوهش ها کمتر به آن پرداخته شده می پردازد. و مدل های کلاسیک زبان که برخاسته از کارهای بروکا، ورنیکه و ... بود را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. در این مقاله همچنین به شرح مدل مسیرهای خلفی و قدامی که از سوی هیکاک و پوپل ارائه گردیده است پرداخته می شود. آناتومی عملکردی زبان.pdf
  2. به نظر می رسد ریتم های mu، در ترجمه دیدن و یا شنیدن به انجام دادن، نقش دارند. محقق شدن این ویژگی به فعالیت مجموعه مراکز ریتم آلفا(حوزه های بینایی - محور، شنوایی - محور، و حسی - پیگیری محور) نیازمند است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه متن کامل مقاله را دانلود کنید... ریتمهای ام یو و ترجمه دیدن و شنیدن.pdf
  3. یادگیری توالی حرکتی می تواند بعنوان نماینده سایر یادگیری های حرکتی مورد بررسی قرار گیرد. رعایت حرکت در یادگیری می تواند صریح، یا ضمنی باشد... در این مقاله نقش ساختارهای مغزی قشر پیش پیشانی، قشر پیش حرکتی و قشر حرکتی اولیه در یادگیری توالی حرکتی صریح و ضمنی مرور شده است. ساختارهای مغز - یادگیری توالی حرکتی.pdf
  4. هدف از مقاله حاضر مقایسه شیوع عفونت توکسوپلاسما بین افراد مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد غیر مبتلا به اسکیزوفرنی و همچنین بررسی تیتر آنتی بادی توکسوپلاسما در افراد اسکیزوفرنیک می باشد. طبق پژوهش حاضر این دو بی ارتباط با هم نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله ای که در پیوست آمده را دانلود و مطالعه بفرمایید. انگل توکسوپلاسما گوندی و اسکیزوفرنیا.pdf
  5. اعتیاد یک بیماری پیچیده پردازش مغز است که از مصرف مکرر دارو ایجاد می شود. مکانیسم نوروبیولوژیک پس زمینه ای این اختلال به طور کامل مشخص نشده است. تحقیقات اخیر نشان داده که علاوه بر قشرلمیبیک ساختمان های دیگری مانند کورتکس فرونتال، اینسولا، پره فرونتال، اوربیتوفرونتال وشکنج سینگولا در این روند دخالت دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه متن کامل مقاله را دانلود کنید. نوروبیولوژی اعتیاد.pdf
  6. نیتریک اکساید در پاتوژنز بیماری های نورودژنراتیو نقش بسزایی دارند. در مقاله تخصصی حاضر در زمینه تأثیر نیتریک اکساید بر بیماری های نورو دژنراتیو مانند آلزایمر، تروماتیک مغزی، بیماری پارکینسون و... بحث شده است. نیتریک اکساید - بیماری های نورودژنراتیو.pdf
  7. کودک در بازی می آموزد که چگونه "یاد بگیرد" و از عهده وظایف زندگی برآید و بر مهارت ها و تکنیک های گوناگون و فرایندهای سمبلیک با "روش مخصوص به خودش" غلبه کند. سپس به خودش و ظرفیت خودش برای پیوند با دنیا اعتماد پیدا می کند. بازی پایه ای می شود که کودک برای یادگیری امور دیگر آمادگی پیدا کند. بازی موجب رشد شخصیت کودک نیز می شود. به موجب آن کودک یاد می گیردو این یادگیری از طریق کشف، دستکاری کردن و استفاده از اشیاء، حیوانات، مردم و وقایع دیگر حاصل می شود و بعنوان فرصت هایی جهت خلق زندگی شخصی او به کار می رود. بنابراین در بازی متغیر کودک، ما می توانیم تداوم الگوهای اولیه را مشاهده کنیم. او در عین حال تلاش می کند که رشد کند و الگوهای جدید را جایگزین الگوهای قبلی در بازی هایش می شوند را کشف کند و بیاموزد. او ممکن است یک بازی را مکرر انجام دهد و این امر سبب می شود جزئیات و تفاوت های بازی را بیشتر درک و لمس کند. گاهی ممکن است ناگهان سبک بازی و نقشی که در بازی می پذیرد تغییر کند و این نشاندهنده تغییرات پیوسته کودک و محیط اوست. کودک در اتباطات مستمرش با محیط تصویرش را از خود تا آنجاکه می تواند مورد تجدید نظر قرار می دهد. بعلاوه کودک در بازی هایش تلاش می کند مشکلات و تضادهایش را حل کند. او در بازی نقش های جدیدی را می آموزد و خود را در غالب آنها قرار می دهد و با آنها بازی می کند. وقتی وسیع تر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که زندگی بزرگسالان هم همان بازی هاست که وسیعتر شده اند.
  8. داروی الانزاپین از طریق مهار گیرنده های سروتونینی و دوپامینی عمل می کند.بیشترین مصرف آن برای اسکیزوفرنیا می باشد اما ممکن است به همراه داروهایی دیگر برای درمان اختلالات دیگری مانند اختلال دوقطبی هم بکار رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله حاضر را مطالعه بفرمایید. داروی الانزاپین.pdf
  9. سلام درسایت مرکز خدمات روان شناسی سیمیا فقط می توانید مطالبی جهت مطالعه سایرین قرار دهید. از تبلیغ کردن سایر سایت ها در این سایت جدا خودداری کنید.
  10. رشد قطعه پیشانی از اوان کودکی آغاز شده و رسش آن تا نوجوانی و حتی تا جوانی ادامه می یابد.در خلال رشد و سالیان کودکی این بخش از مغز به هر گونه عارضه یا ضایعه آسیب پذیر می باشد.از این رو می توان فرض کرد که بسیاری از ناهنجاری ها و اختلالات مغزی ازدوران کودکی و قطعه پیشانی منشاء می گیرد. مقاله حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار خواننده قرار می دهد. قطعه پیشانی- کودک.pdf
  11. شواهد نشان دهنده آن است که بین نظام های روانشناختی، عصبی، غدد درون ریز و ایمنی روابط به هم پیوسته و منسجم وجود دارد. و نوع این ارتباطات می تواند تعیین کننده ابتلای به بیماری باشد. در گذشته به این روابط توجهی نمی شد و هر بیماری را فقط به یک نظام یا دستگاه جداگانه نسبت می دادند. مقاله حاضر اطلاعات ارزشمندی در این حوزه در اختیار خواننده قرار می دهد. مغز-دستگاه ایمنی.pdf
  12. تحریک مغناطیسی ترانس کرانیال ابزاری غیرتهاجمی در تحریک الکتریکی بافت عصبی شامل قشر مغز، اعصاب نخاعی و اعصاب مغزی و محیطی است. این روش می تواند بینش جدیدی نسبت به پاتوفیزیولوژی مدارات عصبی در گیر در اختلالات عصب شناختی و روانی در اختیار بگذارد و همچنین کاربردها بالینی، پیش آگهی و تشخیصی گسترده ای دارد. TMS.pdf
  13. تغذیه یکی از عوامل اساسی است که تنظیم کننده رشد و تکامل کافی در تمام جنبه ها می باشد. مغز نیز مانند سایر اعضای بدن برای رشد و تکامل نیازمند تغذیه است. مقاله حاضر بر اثرات کربوهیدرات و چربی بر فعالیت محور HPA و فعالیت های مرتبط با آن و برخی جنبه های شناختی مرتبط می پردازد. تغذیه-مغز-استرس-نوزادی.pdf
  14. رشد سریع مطالعات و پژوهش های میان رشته ای علوم اعصاب موجب پدیدار شدن روابط پیچیده ژن ها، اعصاب، سیستم ایمنی و فرآیندهای شناختی شد. مقاله جذاب و پرمحتوای حاضر در زمینه روابط متقابل ذهن، مغز و بدن اطلاعاتی در اختیار خواننده قرار می دهد. پرومتووس.pdf
  15. مغز و دستگاه ایمنی یک شبکه ارتباطی متقابل بوجود می آورند که در این شبکه دستگاه ایمنی بعنوان یک عامل گیرنده برای مغز عمل می کند. فعل و انفعالات بین مغز و دستگاه ایمنی موجب بروز تغییرات فیزیولوژیک، رفتاری، عاطفی و شناختی می شود. مقاله حاضر اطلاعات جذاب و پرباری در این زمینه در اختیار خواننده قرار می دهد. دستگاه ایمنی- خلق وخو.pdf